Acollida Agrohoritzontal o mes be #somAgrohoritzontal?

Imatge
Davant de les dues preguntes
una hora la pantalla el present.
Edifici buit, okupa'l! -aixo diu Contrainfo.cat-
i el jovent revolucionari: Siguem Arran?

 Vaja tela amb la gentrificacio.

Despres de publicar de Walter Benjamin 
a Aspencat vaig pensar en donar/me de baixa
de la llista de correu de l'EcoXarxa
-i enviar aquest mail em fa pensar
que estava en lo cert llavors-
per com canviem,
com pensem el mon
com sentim el mon, 
al llegir-la i pensar-lo 
construir-lo.

Aixi doncs, em donc de baixa d'aquesta llista,
pero no sense voler dir, que podem fer us de
la Xarxa de Treball i la llista de correu la Xarxa Integral Mallorquina:

                                xim@lists.riseup.net

per comunicar/nos sincerament prefereixo l'assemblea,
amb la mirada, l'encontre,
al respecte de les afinitats que ara mateix tinc
rebent aquesta informacio des de s'illa,
amb un pensament, que de benvinguda
i acollida d'agrohoritzontal. vida,
en diu preguntar, com gestionar/ho.

Aixi doncs, d'allo comu. Voldria volguesiu
comprendre la feina que comporta construir
un imaginari col.lectiu, partint
del CSO Sa Foneta fins al dia d'avui.

Llavors, podrem recordar que durant l'Acampada Palma,
De la "Jornada Sense Diners", proposada pel Grupo Averia,
 a la placa islandia, al dia d'avui: quan Victor em presentava, 
i un paraigues anomenat Cooperativa Integral
fou metafora per comencar altres converses
tot sortint del capitalisme. No el destuirem llavors,
i aquest 1 de Maig? 

Encara estem igual!
La PAH ocupa 14 pisos en Manresa 
y el Sareb denuncia por ocupación ilegal 


No tinc c trencada. Dolca.
besades clandestines,
de cami vaig tambe
esdevenir GAASL.

I a partir de dia 4 de Maig:
"atacar desde totes bandes,
construir a tot arreu"
http://jornadesbarris.wordpress.com

Salut i Anarquia!

Deixa un comentari

