SA FONETA

"M'engoleix l'anhel de resistir en el teu amor"
“M’engoleix l’anhel de resistir en el teu amor”
Algunes nits he sabut 
qué era dormir aprop
d'una persona bella.

Acariciar-te fins l'orgasme
m'ha fet madurar el respecte
per la lluita feminista
          Caduc en forma de renou
          o espectacle de desencís
                       heteronormatiu,
          espero sapiguem 
                     construir 
          una desitjada intimitat.
Doncs com et deia,
una vertadera Comunitat
m'acolleix aquests dies
al barri del Raval.
Hi ha quelcom d'espiritual
el pressentiment
és l'instint maternal
(no em puc rendir)

Segueix avançant aquest
màgic vespre de dilluns
quan de no res, tot
#encarafaltestu
i saber que d'aquí
no ens desallotjen!

No abandono el camí
d'aquesta poesia del
nosaltres esbossat

#ELSOLARDELAPURI
el cor quiet
la pell barbuda
el cul inquiet
la música sonant
"ella s'estima la vida" 
i tropitja els seus
                paradisos
no vol que faci camí
per no pensar-la

Deixa un comentari

